5 حقیقت آسان درباره شرکت طراحی سایت شرح داده شد - قیمت طراحی وب سایت

Wiki Article

همانطور که گفتیم در گذشته طراحی سایت کاری بسیار دشوار و پر هزینه بود ولی الآن با امکانات بوجود آمده طراحی یک سایت نمیگیم مثل آب خوردن ولی راحت و کم هزینه تر شده است.

قبل از اینکه شروع به آموزش و طراحی سایت وردپرسی کنید باید اطلاعات کافی از اینکه سایت‌ها چگونه متولد می‌شوند داشته باشید سایت باید روی یک فضا ذخیره و نگهداری شود یعنی سایت شما باید مهمان یک میزبان به نام هاست شود هاست نوعی میزبان حرفه ای است که با توجه به میزان فضای لازم برای سایت‌تان باید حافظه نگهداری تهیه کنید.

یک طراح وب مشخص میکند که المان های مختلف یک وبسایت مثل متن ها، عکس ها، لینک ها و… به چه شکل نمایش داده شوند و محل هرکدام از بخش های سایت مثل لوگو، مقالات، منو و… در کجای صفحه وب قرار بگیرد.

علاوه بر  این، حتی اگر امکان جدیدی مورد نظرتان باشد که وجود آن برای سایر کاربران هم مفید باشد، این امکان پس از بررسی و تایید به سامانه فروشگاه ساز ما اضافه خواهد شد.

قیمت پایه برای طراحی سایت اختصاصی از ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان آغاز می‌شود.

در این روش مهمترین اصل، انتخاب منبع مناسب برای آموزش است. اگر شما بین منابع مختلف بهترین و کاربلدترین منبع را انتخاب کنید حتما طراحی سایت حرفه ای را یاد خواهید گرفت. یکی از این منابع معتبر سایت فرادرس است که با آموزش طراحی سایت نظیر آموزش طراحی سایت با وردپرس و بسیاری از دروس دانشگاهی بهترین اطلاعات را در اختیار شما قرار خواهند داد.

اگر سایت شما بین المللی است می‌توانید با افزونه چند زبانه کردن ورپرس پلتفرم خود را به چندین زبان مختلف و زنده دنیا ترجمه کنید و مخاطبان زیادی از سرتاسر دنیا به خود جذب کنید.

همچنین پنل مدیریتی سایت نیز به صورت کامل در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

برای خرید هاست باید به شرکت‌هایی که هاست برای راه اندازی سایت ارائه می‌کنند مراجعه کنید بعد از تهیه هاست باید یک اسم برای سایت خود انتخاب کنید که افراد با وارد کردن آدرس این اسم وارد سایت شما شوند این آدرس که منحصر به فرد خود شماست دامنه نام دارد که دامنه خود را نیز می توانید از شرکتی که میزبانی وب یا هاست را تهیه کرده اید تهیه کنید.

در این بخش درباره سامانه آنلاین اجاره ویلا اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

کلید موفقیت شما در دنیای وب صبوری و بعد منحصر به فرد و خلاقیت‌تان خواهد بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از مزایای دیگر آن می توان به امنیت بالای سایت، ایجاد تغییرات ظاهری، دامنه بالای فعالیت در موضوعات مختلف هم اشاره کرد.

پکیج اختصاصی رامان، مناسب افرادیست که وبسایت شخصی سازه شده و با امکانات دلخواه نیاز دارند. این پلن هیچ محدودیتی در طراحی و امکانات ندارد و با جلسه مشاوره یک ساعته رایگان می توانید به این موضوع پی ببرید که وبسایت شما به چه امکاناتی نیاز دارد و در آینده چگونه به کسب درآمد خواهد رسید. هزینه طراحی سایت با این پکیج نیز به صرفه می باشد.
۴ موردی که در بالا نام بردیم، حداقل دانشی است که شما برای طراحی صفحات وب و تبدیل شدن به یک طراح وب نیاز دارید.

امکان درج نامحدود از انواع مقالات ویدیویی امکان طراحی سایت با وردپرس درج نامحدود از انواع مقالات متنی، تصویری امکان درج نامحدود از انواع مقالات متنی، تصویری و ویدیویی (ترکیبی) امکان ویرایش، حذف و مدیریت مقالات ذخیره و منتشر شده در سایت امکان ایجاد نامحدود دسته‌بندی برای مقالات امکان ویرایش، حذف و مدیریت دسته‌بندی‌های ایجاد شده امکان ایجاد نامحدود برچسب برای مقالات امکان ویرایش، حذف و مدیریت برچسب‌های ایجاد شده بخش فروشگاه آنلاین

پس در پاسخ به سوال طراحی وب چیست میتوانیم بصورت بسیار ساده بگوییم: هر آن چیزی که کمک میکند وبسایت ما بهتر و زیباتر دیده شود سایت منبع را طراحی وب میگوند.

در ابتدا پس از مشاهده‌ سایت‌ های مختلف شاید اینگونه فکر کنید که از لحاظ ظاهری یکسان و مشابه هستند، اما آنچه باعث تفاوت قیمت طراحی سایت حرفه‌ ای می‌ شود، ویژگی‌ های فنی و تخصصی آن‌ ها است. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که صرفا قیمت‌ بالا نشان دهنده‌ کیفیت و کارایی نیست، اما یک سایت حرفه‌ ای را هم با قیمت ارزان نمی‌ توان طراحی کرد، زیرا استفاده از دانش و تخصص طراحان و برنامه نویسان و ارزشی خدمات طراحی سایت که به سایت می‌ بخشند مستلزم پرداخت هزینه می‌ باشد.

در پرتال، ما قالب‌های متنوعی را برای شما آماده کرده‌ایم. شما هنگام ثبت‌نام می‌توانید قالب مورد علاقه خود را انتخاب کنید و سپس محتوای آن را با توجه به نیاز خود ویرایش دهید. به علاوه، هر زمان بخواهید می‌توانید یک قالب جدید برای سایت خود انتخاب کنید.

جهت اطلاع از قیمت طراحی سایت با پکیج اختصاصی یا دریافت مشاوره رایگان، می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید یا از طریق چت آنلاین و فرم مشاوره درخواست خود را ارسال فرمایید.

امکان ارائه گزارشات هر پاپ‌آپ که جند مرتبه دیده شده یا روی دکمه‌های موجود روی پاپ‌آپ کلیک شده قابلیت اتصال پاپ‌آپ به سرویس‌های ارسال ایمیل انبوه مانند میل‌چیمپ، میلرلایت قابلیت پشتیبانی پیشرفته کاربران وب سایت

هرچه حجم درخواست های کمتری به سمت سرور ارسال شود سرور با سرعت بیشتری به درخواست‌ها پاسخ می‌دهد و سرور و سایت بازدهی بالاتری خواهند داشت. بنابراین برای طراحی سایت حرفه ای برنامه نویس پایتون کار را در دست می‌گیرد و در ایجاد وب سرویس از زبان برنامه نویسی پایتون استفاده می‌کند.

اما سعی کرده‌ایم خارج از چارچوب تجاری شرایط را به نوعی فراهم آوریم تا اینجا شما عزیزان با آرامش خاطر در جهت موفقیت کسب و کار اینترنتی خود فعالیت کنید.

هنگامی که شما به عنوان مدیر وارد فروشگاه خود می‌شوید، در کنار هر بخش یک دکمه ویرایش قرار داده شده که به کمک آن می‌توانید تغییرات لازم را بر روی آن بخش اعمال کنید.

به علاوه، برای اینکه دست شما برای ویرایش کاملاً باز باشد، ما حتی امکان دسترسی به کدهای قالب را هم برایتان فراهم کرده‌ایم. این یعنی شما با کمی دانش کدنویسی (یا کمک گرفتن از تیم پرتال یا یک طراح سایت) می‌توانید هر تغییری بخواهید را در سایت فروشگاهی خودتان اعمال کنید. آیا فروشگاه‌ساز پرتال من را محدود می‌کند؟ خیر، این یک ترس بی‌پایه و اساس است که متاسفانه به دلیل کیفیت پایین برخی فروشگاه ساز ها در بین مردم جا افتاده است.

امکان ساخت انواع فرم با جابجا کردن المان‌ها با ماوس امکان ساخت انواع فرم که دارای فیلد‌‌های زیر است:

این پلن مناسب کسب و کارهای با دید حرفه ای می‌باشد.در پلن حرفه‌ای طراحی صفحه اول سایت به طور کامل اختصاصی انجام خواهد شد و هزینه طراحی سایت را متفاوت خواهد کرد.

پکیج اختصاصی رامان، مناسب افرادیست که وبسایت شخصی سازه شده و با امکانات دلخواه نیاز دارند. این پلن هیچ محدودیتی در طراحی و امکانات ندارد و با جلسه مشاوره یک ساعته رایگان می توانید به این موضوع پی ببرید که وبسایت شما به چه امکاناتی نیاز دارد و در آینده چگونه به کسب درآمد خواهد رسید. هزینه طراحی سایت با این پکیج نیز به صرفه می باشد.

Report this wiki page